Geriausi treniruokliai sportavimui namų sąlygomis

Daug ar ilgai sėdint prie darbo stalo ar mažai vaikščiojant naudinga sportuoti. Dalis tokių žmonių renkasi sporto arba sveikatingumo sales, kita dalis propaguoja kitas mėgiamas sporto šakas. , jog puikią formą įmanoma pasiekti užsiimant aktyvia veikla namų salygomis. Svajojantiems tapti tvirtesniems bei pagražinti kūno sudėjimą gyventojams nėra būtina pirkti sporto klubo narystę. Tiesa, užsiimant treniruotėmis sporto klube turite gauti kvalifikuotą ekspertų patarimų arba progą mankštintis su tam skirtais sporto įrankiais. Visgi modernių sporto salių narystės kainos yra tikrai nemažos, tuo pačiu didelis sportuojančiųjų skaičius gali trukdyti sportuojant fitneso salėje. Šitame straipsnyje apžvelgsime kelis treniruoklius padedančius papraščiau gauti gerą formą mankštinantis namie. Daugelis sportininkų yra išbandęs treniruotes ir namų aplinkoje. *Prisitraukimų strypas Šis sportavimo treniruoklis kurio paskirtis sustiprinti nugaros raumenims. Tai yra ypač reikalinga pieličiams sėdintiems prie kompiuterio, todėl, kad kasdien sėdint prie kompiuterio nugaros raumenys “sustabarėja”, tai galimų nugaros skausmų ir net traumos priežastim. Skersinis prisitraukimams tai geras sporto įrenginys viršutinės nugaros srities raumenims. Tokį treniruoklį netgi lengva sumontuoti savo rankomis – koridoriuje ar kitoje vietoje. Jeigu nėra pakankamai laiko bei reikalingų įrankių lengva įsigyti tokį įrenginį sporto prekių parduotuvėje. Tokio tipo sportavimo inventorius daugeliu atveju pritvirtinamas tarpduryje. Kaikurie treniruokliai gali būti tvirtinami praktiškai be medvarščių. *Bokso kriaušė Tai naudinga priemonė ne tik kovojimo sporto rūšių propaguotojams. Su bokso kriaušės pagalba galima tvirtinti *riešus, *nugaros raumenis arba *pilvo presą. Šiomis dienomis populiaros pastatomo tipo bokso kriaušės, kurių eksplotacijai nereikės papildomų įtvirtinimų. *Suolas atsilenkimams Apie tvirtesnį pilvo presą pagalvoja didelė dalis vyrų taip pat moterų. Šiam norui papraščiau įvykdyti leis susirietimams skirtas treniruoklis. Su juo preso raumenis galėsite ryškinti: * susiriesdami bei * atsilenkdami įvairų laipsnių kampu. Taipogi nesunku lengvai mankštinti šoninius preso raumenis. *Elipsinis dviratis Elipsinis dviratis padeda siekiantiems: *padidinti ištvermę ir *mesti svorį. Naujausi treniruokliai parodo rodmenis kaip: *maršruto ilgis, *vidutinis greitis bei *sunaudotos kalorijos. Tokio tipo treniruokliai tikrai naudojami šaltuoju metu tada kai nėra galimybių bėgti krosus ir važinėtis standartiniu dviračiu. Važinėti dviračiu yra vienas iš populiariausių užsiėmimų, darantis teigiamą įtaką visam kūnui, važinėjantis ne vien tik kraujotakai, pagreitėja metabolizmo vyksmai, be to *užtikrinama gera savijauta bei *mažinamas stresas. Bet kyla nemažai diskusijų ar ar sporto nauda priklauso nuo to, ar ar važinėjamasi su tikru dviračiu ar bėgama ant bėgimo takelio. Važinėdami su dviračiu miške kvėpuojame tyru oru, bet elektriniai bėgimo takeliai irgi turi naudingų funkcijų. Bėgdami ant elektrinio takelio turite galimybę matyti įvairias charakteristikas kaip *sportavimo sparta, *širdies plakimo greitis, *”numintas” maršrutas, *kraujospūdis “sudegintų” kalorijų kiekis. Šie parametrai ypatingai naudingos skaičiuojant kalorijas. Svarmenys Treniruojant įvairius raumenis reikalinga sportuoti su hanteliais. Dažnu atveju užteks nusipirkti surenkamus svarmenis, kurie leidžia reguliuoti svorius. Interneto portaluose nesunku susirasti gerų pratimų *pečių stiprinimui, *rankoms bei *kojų raumenims atliekamų su svarmenimis. Svoriai tai reikalingas įrankis treniruojant kūną. Nusipirkę surenkamus svorius nesunku nustatyti sunkumą ir daryti pratimus įvairiems raumenims. Treniruoklis atsispaudimams Atsipaudimai tai bazinis pratimas jūsų krūtinei ir tricepso raumenims. Nors ir atsispaudimus patogu daryti tiesiog ant bet nuolat taip darant atsispaudimus egzsituoja riešų traumos tikimybė. Treniruoklis atsispaudimams leidžia pilnai apkrauti krūtinės raumenis bei rankų raumenis, pernelyg neapkraunat riešų.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *