Efektyviausios sporto prekės treniravimuisi namų aplinkoje

Dirbant prie kompiuterio ar retai sportuojant rekomenduojama sportuoti. Vieni renkasi sporto ir sveikatingumo sales, kiti užsiima kitomis sporto šakomis. Tačiau, jog neblogų pasiekimų galima siekti ir mankštinantis namuose. Trokštantiems  tapti stipresniems ar pagražinti kūno sudėjimą   neprivaloma mokėti pinigus už sporto klubo narystę. Taip, užsiimant treniruotėmis treniruočių klube turite gauti reikalingą profesionalų patarimų tuo pačiu sąlygas mankštintis su pritaikytais sporto įrankiais. Visgi modernių treniruočių salių abonimentų kainos   palyginus per pakilusios, tuo pačiu gausus žmonių kiekis kartais trukdo treniruojantis treniruočių klube. Šitame straipsnyje pristatysime kelis treniruoklius padėsiančius lengviau gauti puikią formą mankštinantis namų aplinkoje. Daugelis sportininkų yra išbandęs treniruotes ir iš namų.
*Strypas prisitraukimams
Toks sportavimo treniruoklis skirtas treniruoti nugaros raumenims.  Tai yra labai naudinga   sėdintiems prie kompiuterio, todėl, kad kasdien sėdint ant krėslo ar kėdės nugara silpnėja, o tai  gali tapti nugaros skausmų arba netgi traumos priežastim. Prisitraukimų strypas tai tinkamas sporto įrenginys viršutinės nugaros srities treniravimui. Šį treniruočių įrenginį   galima sumontuoti patiems – koridoriuje arba kitur. Jei neturite laisvo laiko bei reikiamų įrankių galima pirkti tokį treniruoklį sportinių prekių internetinėje parduotuvėje. Toksai sporto įrenginys paparastai prijungiamas tarp durų. Dalis tokio inventoriaus gali būti pritvirtinta absoliučiai be   varžtų.
*Boksininkų kriaušė
Tai naudinga priemonė ne tik kontaktinio sporto šakų fanams. Su smūgiavimo kriaušės pagalba galima treniruoti *rankas, *nugaros raumenis ir *presą.  Šiomis dienomis perkamiausios   stovinčios boksininkų kriaušės, kurių naudojimui nereikės tvirtinimo.
*Atsilenkimų suoliukas
Apie gražų pilvo presą pasvajoja daugelis vaikinų taipogi moterų. Tokiam troškimui greičiau pasiekti padės susirietimams skirtas treniruoklis. Su pilvo preso treniruokliu preso raumenis galėsite paryškinti:
* susiriesdami taipogi
* atsilenkdami įvairiu kampu. Taipogi galėsite saugiai stiprinti šoninius pilvo raumenis.
*Elipsinis dviratis
Dviratinis treniruoklis padeda pageidaujantiems:
*padidinti ištvermę ir *numesti svorį. Nauji elipsiniai treniruokliai  parodo papildomus rodmenis kaip: *numintas atstumas, *vidutinis greitis bei *sunaudojamų kalorijų skaičius. Tokio tipo treniruokliai labai naudojami šaltuoju metų laiku kuomet nemalonu bėgioti arba važinėtis standartiniu dviračiu.
Pasivažinėjimai dviračiu vienas iš aktyvaus poilsio pavyzdžių, padedantis palaikyti sportinę formą, kuomet važinėjama ne vien tik daroma teigiama įtaka kraujotakai, pagreitėja metabolizmo vyksmai, bet ir *pagerinama bendra   savijauta ir *pagerėja nuotaika. Visgi kyla diskusijų ir ginčų ar ar sporto nauda priklauso nuo to, ar sportu užsiimama lauke ar naudojamasi treniruokliu. Pasivažinėjimai dviračiu miške kvėpuojame švariu oru, tačiau elektriniai sporto salių dviračiai taipogi turi savų privalumų. Naudodamies elipsiniu treniruokliu galite gauti įvairias charakteristikas kaip pvz *sportavimo greitumas, *širdies pulsas, *įveiktas maršrutas, *spaudimas *išeikvotos kalorijos. Tokios funkcijos labai naudingos sekant sunaudojamas kalorijas.
Svarmenys
Stiprinant įvairius raumenis reikia sportuoti naudojant svarmenis. Dažnu atveju pakaks gauti   hanteliukus, kurie leidžia keisti sunkumą. Internete nesunku susirasti nesudėtingų pratimų *pečiams stiprinti, *bicepsams arba *kojoms stiprinti daromų su svarmenimis. Reguliuojami svarmenys tai svarbiausias įrankis mankštinant kūną. Gavus surenkamus svorius nesunku nustatyti jų svorį bei padaryti pratimus įvairiems raumenims.
Treniruoklis atsispaudimams
Atsipaudimai tai bazinis pratimas   krūtininės raumenims bei tricepso raumenims. Nors ir šį pratimą patogu atlikti tiesiog ant bet nuolat tokiu būdu atliekantiems pratimą egzsituoja susitraumuoti. Šis treniruoklis leidžia 100% apkrauti krūtinės raumenis ir rankų raumenis, pernelyg netraumuojant riešų.
Trosai
Tai tvirtos guminės virvės kurias lengva pritvirtinti prie stabiliai stovinčių daiktų. Su pasipriešinimo trosais galima daryti apie 50 skirtingų pratimų skirtingoms kūno dalims.
  Gimnastikos kamuolys
PripučiamasGimnastikos kamuolys ta treniruoklis beveik visų raumenų stiprinimui. Paparastai įsigydami šį kamuolį taip pat gausite   pratimų, atliekamų ant kamuolio ant jo galima atlikti iliustruotą sąrašą. Dažniausiai gimnastiniai kamuoliai naudojami nugaros bei preso raumenų   ryškinimui. Naudojant gimnastikos kamuolį galima padaryti gausybę įvairių pratimų. Daugeliu atvejų pačių populiariausių pratimų iliustruotas sąrašas ar nurodymai įeina į kamuolio pakuotę.
Šokinėjimo virvutė
Šokdynė yra pigus, tačiau labai geras treniruoklis. Su šokdyne ne vien tik stiprinisite   kojas, bet taipogi išmoksite koordinacijos bei padidinsite ištvermę.
Išvados
Siekiant treniruoti ir pagražinti savo kūno linijas neprivaloma lankyti sporto salę. Efektyvios sporto prekės padės lengviau sustiprėti mankštinantis namų sąlygomis. Norint   geresnių rezultatų rekomenduoja mankštą sporto salėje karts nuo karto pakeisti pasivažinėjimu dviračiu, bėgiojimu ar maudymusi baseine. Dauguma pradėjusių treniruotis keičia mitybą. Geresnis maistas leis siekti dar geresnių rezultatų.
Didžioji dalis   šitame staipsnyje įvardintų treniruočių įrenginių yra įperkami, taip pat neužimantys daug vietos, juos laikyti galima ir nedideliame bute. Įsigyjus treniruoklį paieškokite  su juo atliekmų pratimų   internete. Gal pavyks rasti ir video filmukų, pagelbėsiančių tinkamai naudotis nusipirktu nauju treniruokliu.
atletai pripažysta, naudingoms treniruotėms savo namuose pravartūs specialūs treniruokliai bei didelis užsispyrimas sustiprint   kūno linijas. Aišku, tam įtakoja   valgomas valgiaraštis, va dėl ko pradėjus treniruotis pasidomėkite   naudingos mitybos įpročiais.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *